Český Domov - Český domov
  • Zprávy
    • Zprávy
    • Sport
  • Kalendář akcí
  • Mapa
  • Infoservis
  • Obědová menu
  • Zprávy
  • Kalendář akcí
temp° 8°C

přihlášení registrace
Neděle 11. Dubnasvátek má Izabela
Rubriky
  • Zprávy
  • Sport

Díky MMSkám vyřešila Praha 10 přes 1500 podnětů, rozšiřuje funkčnost

Celkem 1518 nejrůznějších podnětů prostřednictvím MMS a SMS zpráv vyřešila od zavedení této služby před více než šesti lety pražská desátá městská část. Služba je určena pro podněty týkající se nečistot, skládek, nezajištěné údržby zeleně nebo závady na dětských hřištích. Jenom v loňském roce to bylo 365 podnětů.

chewinggum
chewinggum

„Od loňského roku jsme tuto službu dále rozšířili – podněty lze nyní hlásit vedle SMS, MMS, telefonu a e-mailu také přímo přes oznamovací formulář na našich webových stránkách. Nově je možné tímto způsobem nahlásit i závady týkajících se chodníků a vozovek, nefunkčního veřejného osvětlení nebo přítomnosti vraků na komunikacích – tedy i ty, které i když nespadají do naši komeptence, předáme za občany příslušným zodpovědným celopražským organizacím,“ vysvětlil starosta Prahy 10 Bohumil Zoufalík (Nez.).

Celkem bylo v roce 2013 zaznamenáno a dále řešeno 365 podnětů. „Většina doručených upozornění se týkala nečistot a skládek v ulicích , druhou nejčastější kategorií byly závady na komunikacích. Podněty doručené s fotografickou přílohou jsou zveřejněny na internetových stránkách městské části s informací o způsobu řešení v dané věci. Na ostatní podněty je vždy pisateli odpovězeno," doplnil 1.místostarosta Prahy 10 Vladimír Novák (ČSSD).

V souhrnu doručených podnětů se častěji ještě vyskytují upozornění na nedostatky v prostorech dětských hřišť, oznámení o vracích a poškození parkového či uličního mobiliáře (lavičky, odpadkového koše, veřejného osvětlení apod.)

Prověřeny a zpracovány jsou všechny doručené podněty. Většina z nich je mimo přímou působnost Prahy 10 a příslušné nedostatky jsou tedy následně řešeny se zainteresovanými subjekty, vlastníky pozemků nebo organizacemi, které zabezpečují správu předmětného zařízení (mobiliáře, těles komunikací, sloupů veřejného osvětlení apod.).

Podněty lze zasílat formou elektronické zprávy na mms@praha10.cz nebo MMS zprávou na tel. 736 499 364, případně lze využít na úvodní stránce www.praha10.cz záložku „upozorni na".

Poslat článek emailem

Váš email:

Email příjemce:

Vzkaz pro příjemce:

Opište kód z obrázku: kodzobrazku

  • Galerie
  • Video
  • Komentáře
  • Mapa
  • Poslat emailem
  • Vytisknout
  • Sdílet článek

Podobné články

Nehoda tramvaje s chodce. Ilustrační foto DPP

Loni téměř o 50 % ubylo srážek tramvají s chodci

Vydáno 8.1.2021

Praha - Poprvé za uplynulých 15 let ani jedna nehoda chodec-tramvaj neskončila smrtí. Navíc v téměř všech sledovaných ukazatelích srážek tramvají s chodci došlo loni v Praze k výraznému meziročnímu zlepšení. Dopravní podnik Praha (DPP) za loňský rok eviduje celkem 47 případů, což je pokles bezmála o 50 %.

Parkování v Praze

„Modrá smrt“ zachvacuje i Prahu 10. Oprávnění pro Vršovice a Vinohrady již od 15. července

Vydáno 14.7.2020

A je to tu. Městská část Praha 10 začne na konci prázdnin zavádět parkovací zóny. První podoblastí, kde se objeví, budou Vršovice a Vinohrady. Na začátku října začnou zóny platit ve Strašnicích, o měsíc později v Malešicích.

Kontejner Pražských vodáren

Kde v Praze jsou tento týden výluky pitné vody?

Vydáno 13.7.2020

Nejrychlejší cestou, jak získat informace o plánovaných výlukách, je služba SMS-INFO. Klienti budou zdarma dostávat aktuální informace z jimi zvolené lokality. Zákazníci si službu mohou objednat přes webové stránky pvk.cz, zákaznickou linku 840 111 112 nebo 601 274 274 či v Zákaznickém centru PVK – Dykova 3, Praha 10.

  • Pošli námět na článek
  • Pošli video
  • Pošli fotogalerii

Český Domov

  • Kalendář akcí
  • Infoservis
  • Řádková inzerce

Regionální redakce

  • Praha - centrum
  • Praha 3
  • Praha 4
  • Praha 5
  • Praha 6
  • Praha 7
  • Praha 8
  • Praha 9
  • Praha 10
  • O nás
  • Kontakty
  • Zprávy
Český domov.cz
  GoPay.cz