Česko-anglická školka se snaží především o individuální přístup. Jeden kvalifikovaný pedagog se věnuje šesti až osmi dětem, proto panuje ve třídách přátelská a téměř rodinná atmosféra, která je zároveň motivující a tvůrčí. Takové prostředí je proto vhodné i pro velmi malé děti, jakými jsou právě ty, které se blíží k hranici tří let.
„Naše školka nabízí přirozené bilingvní prostředí, s dětmi pracují kvalifikovaní rodilí mluvčí i čeští pedagogové podle metody Wattenglish akreditované u MŠMT. Stabilní český pedagogický tým poskytuje dětem ve spolupráci s rodilými mluvčími nadstandardní vzdělávání pro úspěšný start do školy i života. Díky zázemí a podmínkám v naší školce můžeme každé dítě rozvíjet s ohledem na jeho nadání, zájmy a schopnosti," objasnila ředitelka Liberecké jazykové školy Blanka Pleštilová.
Pro děti má školka připravený polodenní i celodenní program. Navíc u těch starších dvou let již nehrozí, že by rodiče přišli o rodičovský příspěvek. Zákon totiž omezuje počet hodin strávených ve školkách pouze u dětí mladších čtyřiadvacet měsíců.