Český Domov - Český domov
  • Zprávy
    • Zprávy
    • Sport
  • Kalendář akcí
  • Mapa
  • Infoservis
  • Obědová menu
  • Zprávy
  • Kalendář akcí
temp° 8°C

přihlášení registrace
Pátek 16. Dubnasvátek má Irena
Rubriky
  • Zprávy
  • Sport

Rok 2013 byl pro Pivovary Staropramen ve znamení inovací a novinek

Uvedení první sladové limonády pro dospělé u nás, dvou nových příchutí beermixů, úspěch moderní hospody Vinohradský Parlament, první oslava Dne českého piva, tisíce nadšených účastníků hudebních akcí, jichž byl Staropramen partnerem, ale také nepřízeň počasí, letní povodně a zastavená výroba, to vše byly hlavní loňské milníky z pohledu druhého největšího výrobce piva u nás.

Březen: Proměna designu značky byla dokončena Změna ikonického vzhledu značky Staropramen začala v roce 2012 představením nového loga a následnou výměnou milionů lahví za unikátní. Letos ji dokončila postupná výměna sklenic v hospodách a restauracích. Pivovar v takové míře sklenice pro točený Staropramen vyměnil po osmi letech.  

Březen: Řada beermixů Staropramen Cool se rozšířila o dvě příchutě Do rodiny beermixů Staropramen Cool přibyly během jara dvě příchutě - Staropramen Hořký Pomeranč a Staropramen Cool Cidermix, který jako první u nás zkombinoval chuť piva, jablečné šťávy a cideru. Pivovar Staropramen jejich uvedením na trh podpořil svoji pozici lídra v tomto mladém segmentu nízkoalkoholických piv s ovocnou příchutí.  

Duben - květen: Milovníci Braníku dostali 125 tisíc „fláků masa" Promoakce značky Braník, dlouhodobě jednoho z nejoblíbenějších a nejprodávanějších balených piv v České republice, mezi lidmi až nečekaně zabodovala. Systém výměny víček od piva za odměnu v podobě „pořádné flákoty masa" zaujal cílovou skupinu zákazníků do té míry, že původně plánované množství masa v počtu 50 tisíců balení bylo zákazníky rozebráno během jediného měsíce. Počet odměn byl tedy navýšen 2,5 krát - na 125 tisíc kusů balení. Vybraná víčka navíc posloužila k dobročinným účelům .  

Červen - září: Hudba a Staropramen patří k sobě Pro Staropramen je hudba hlavní zážitkovou aktivitou pro jeho fanoušky. Soutěž o výlet s kamarády na koncerty kamkoliv na světě, stovky volných vstupenek na letní hudební festivaly či partnerství s pražskou O2 arénou a s tím spojené koncerty velkých hudebních hvězd. To byly letošní odměny fanouškům piva Staropramen v rámci jeho hudebního konceptu. Díky tomu si spotřebitelé Staropramenu mohli užívat hudbu naživo jak v nejmodernější a nejvetší hale v Česku, se kterou značku pojí partnerství od jejího otevření, tak i na festivalech Votvírák, Rock for People, Let it Roll, Rock for Church(ill) a řadě dalších. Na závěr letní sezóny - v září -  nezapomněl Staropramen pozvat své fanoušky také do pivovaru na festival Smíchov Open Air.  

Červen: Staropramen zasáhly povodně Červnové povodně, které se prohnaly Českem, zasáhly i pivovar Staropramen. Smíchovského pivovaru se vltavská voda přímo nedotkla, protože ale byla blízko, z preventivních důvodů byla na několik dnů zastavena výroba. Jednalo se o opatření, které mělo za cíl zajistit bezpečí zaměstnanců, minimalizovat případná rizika a usnadnit práci záchranným složkám snížením dopravní zátěže v zasažené Praze. Hůře dopadl distribuční areál v Radotíně, který zaplavila povodňová vlna. Společnost Pivovary Staropramen ale ihned zajistila náhradní sklady, tudíž zásobování zákazníků nebylo zásadně ohroženo.  

Červenec: Sládkova Limonáda ukázala nový způsob přírodního osvěžení Staropramen, lídr v inovacích mezi pivovarskými společnostmi v Česku, jako první nabídl od počátku léta spotřebitelům nový typ osvěžení - první nealkoholickou sladovou limonádu pro dospělé nazvanou Staropramen Sládkova Limonáda. Při jejím vývoji vycházeli ve Staropramenu z rostoucí poptávky po lokálních produktech a příklonu k zdravému životnímu stylu. Sládkova Limonáda nabízí 100% přírodní osvěžení, je bez konzervantů, umělých barviv a sladidel. Na trhu je k dostání ve dvou variantách: „Originál" s jemnou sladovou chutí a „Jablko" s přírodní chutí jablek. Od počátku uvedení na trh nápoj provází zájem spotřebitelů. I tento nový krok se Staropramenu vydařil.  

Červenec: V Praze byla otevřena moderní hospoda Vinohradský Parlament Nejvetší hospoda Staropramenu u nás byla otevřena v půli července v Národním domě v Praze na Vinohradech. Moderní hospoda 21. století, která v jeden okamžik dokáže obsloužit přes 300 hostů, dostala název Vinohradský Parlament. O jedinečnou kuchyň postavenou na českých produktech se se svým týmem stará šéfkuchař Jan Pípal. Vinohradský Parlament kromě hospody návštěvníkům nabízí i oddělený pivní bar, rodinám s dětmi prostornou hernu s profesionálním hlídáním během víkendů. Velký zájem hostů o Vinohradský Parlament jeho provozovatele donutil navýšit kapacitu míst už bezprostředně po zahájení provozu. Za půl roku fungování Vinohradský Parlament navštívilo neuvěřitelných 130 000 návštěvníků.  

Září: První Den Českého piva se Staropramenem Pivovar Staropramen byl jedním z iniciátorů a hlavních organizátorů historicky prvního Dne českého piva, který se po celém Česku slavil v předvečer svátku svatého Václava, tj. 27.září. Za pivovar Staropramen se ke Dni českého piva připojilo přes 300 podniků. Vybrané restaurace navíc nabídly speciální pivní nabídku nebo menu, které se s pivem snoubí. Vrchní sládek smíchovského pivovaru Zdeněk Lux pro tento den navíc připravil pro vybrané hospody pivní specialitu - nepasterizovaný, polotmavý Staropramen Granát 15° Speciál. Tedy pivo, které v Česku právě Staropramen uvařil jako první a to již v roce 1884. Tradice tohoto pivního svátku bude příští rok pokračovat.  

Září: Asistenční pes Klea má díky Staropramenu svého majitele Z rukou generálního ředitele společnosti Pivovary Staropramen Zbyňka Kováře si asistenčního psa, zlatého retrievera Kleu, převzala jeho nová majitelka. Klea se tak po intenzivním mnohaměsíčním výcviku stala součástí domácnosti, kde bude pomáhat majitelce, která onemocněla roztroušenou sklerózou. Výcvik Kley financoval pivovar Staropramen - jedná se o jednu z forem podpory a spolupráce organizace Helppes z Prahy 5, která pomáhá osobám s nejrůznějšími druhy handicapů na jejich cestě k integraci, soběstačnosti a samostatnosti prostřednictvím speciálně vycvičených psů.  

Leden - prosinec: V rámci projektu „Sbírej víčka, postavíme" se nasbíralo 2,2 tuny plastových víček Projekt „Sbírej víčka, postavíme..." ve společnosti Pivovary Staropramen úspěšně běží od roku 2011 a až do letošního roku se do něj zapojili zejména zaměstnanci a partnerské organizace, které Pivovary Staropramen podporují. Letos byli prostřednictvím nejrůznějších marketingových aktivit osloveni i spotřebitelé. A tak i díky příznivcům značky Braník a návštěvníkům a organizátorům letních hudebních festivalů se společnosti podařilo nasbírat neuvěřitelných 2,2 tuny plastových víček, ze kterých dalším zpracováním vzniklo mnoho užitečných věcí. Například nové herní prvky pro MŠ Lechowiczova v Ostravě, pomůcky pro výcvik asistenčních psů pro sdružení Helppes nebo informační tabule pro Domov Sue Ryder v Praze.

Poslat článek emailem

Váš email:

Email příjemce:

Vzkaz pro příjemce:

Opište kód z obrázku: kodzobrazku

Tweet
  • Galerie
  • Video
  • Komentáře
  • Mapa
  • Poslat emailem
  • Vytisknout
  • Sdílet článek

Podobné články

Nehoda tramvaje s chodce. Ilustrační foto DPP

Loni téměř o 50 % ubylo srážek tramvají s chodci

Vydáno 8.1.2021

Praha - Poprvé za uplynulých 15 let ani jedna nehoda chodec-tramvaj neskončila smrtí. Navíc v téměř všech sledovaných ukazatelích srážek tramvají s chodci došlo loni v Praze k výraznému meziročnímu zlepšení. Dopravní podnik Praha (DPP) za loňský rok eviduje celkem 47 případů, což je pokles bezmála o 50 %.

Parkování v Praze

„Modrá smrt“ zachvacuje i Prahu 10. Oprávnění pro Vršovice a Vinohrady již od 15. července

Vydáno 14.7.2020

A je to tu. Městská část Praha 10 začne na konci prázdnin zavádět parkovací zóny. První podoblastí, kde se objeví, budou Vršovice a Vinohrady. Na začátku října začnou zóny platit ve Strašnicích, o měsíc později v Malešicích.

Kontejner Pražských vodáren

Kde v Praze jsou tento týden výluky pitné vody?

Vydáno 13.7.2020

Nejrychlejší cestou, jak získat informace o plánovaných výlukách, je služba SMS-INFO. Klienti budou zdarma dostávat aktuální informace z jimi zvolené lokality. Zákazníci si službu mohou objednat přes webové stránky pvk.cz, zákaznickou linku 840 111 112 nebo 601 274 274 či v Zákaznickém centru PVK – Dykova 3, Praha 10.

AKTUALIZOVÁNO
30.12.2013 10:01
POČET SDÍLENÍ
krát
  • Vydáno:30.12.2013 9:55
  • Autor:Martin Dudek
  • Rubrika:Zprávy
  • Lokalita:Český Domov
Martin Dudek
0GALERIE
 VIDEO
0KOMENTÁŘE
 MAPA
  • Pošli námět na článek
  • Pošli video
  • Pošli fotogalerii

Český Domov

  • Kalendář akcí
  • Infoservis
  • Řádková inzerce

Regionální redakce

  • Praha - centrum
  • Praha 3
  • Praha 4
  • Praha 5
  • Praha 6
  • Praha 7
  • Praha 8
  • Praha 9
  • Praha 10
  • O nás
  • Kontakty
  • Zprávy
Český domov.cz
  GoPay.cz